СофияПловдивВарнаБургасРусе

Покажи своя Великден с фотоапарат, спечели морска ваканция

Винпром “Пещера” прави конкурс за най-оригиналната семейна снимка на празника в България. Голямата награда е почивка в Слънчев Бряг

Илюстрация: Винпром „Пещера“

Жури от професионални фотографи ще оценява участниците в конкурса на Винпром “Пещера” за най-оригинална фамилна снимка на великденските празненства. Фотографиите под мотото “Покажи ни своя Великден” трябва да бъдат изпратени до 27 април на имейл адрес velikden@peshtera.com или да бъдат качени на страницата на Пещерска гроздова във Facebook (където посетителите могат да се запознаят в детайли с условията на конкурса, също и на сайта на фирмата).
Голямата награда е семейна почивка в луксозен хотел в Слънчев Бряг. Винпром „Пещера” ще раздаде и други атрактивни награди  за най-оригиналните фото документи на тържеството.

Отколешна традиция е този най-голям християнски празник да събира българските семейства край богата трапеза. Това, което отличава българския празник от останалите в християнския свят, е, че неотменна  част от менюто е ракията, националната напитка, съчетала вековни традиции, народопсихология и съзидателен дух.

Винпром “Пещера” чрез своята известна по цял свят ракия “Пещерска гроздова” продължава традицията, дарявайки на ценителите мек и хармоничен вкус в изящна бутилка.
Специалното внимание към детайлите и особеното отношение към дизайна на най-големия български производител на алкохол достига нови измерения тази пролет. “Пещерска гроздова” ще радва своите фенове в още по-впечатляващ дизайн на бутилката. „Стремежът ни беше не просто да осъвременим дизайна на бутилката и да му придадем по-елегантен облик, но и да я направим по-ергономична, по-удобна за хващане. Така насладата от “Пещерска” ще бъде не само вкусова, но и естетическа. Това е нашият жест към многобройните ни почитатели за великденските празници”, обясни изпълнителният директор на дружеството Иван Папазов.

Цялостната философия и рекламната стратегия на „Винпром Пещера” са насочени към следване на най-добрите традиции по българските земи,  към съхраняване на националните ценности и пренасянето им в съвремието. Фотографският конкурс е продължение на тази философия. Стремежът на компанията е да сглоби най-цветната, изпълнена с живот, настроение и оригиналност моментна снимка на празника в съвременния български дом.

България
Коментарите под статиите са спрени от 2014 г., заради противоречиви решения на Европейския съд, който в един случай присъди отговорност за тях на стопаните на сайта, после излезе с противоположно становище. В e-vestnik.bg нямаме капацитет да следим и коментари на читатели. Обект сме на съдебни претенции заради статии, имали сме по няколко дела с искове за по 50-100 хил. лева. Заради което приемаме дарения за сайта (виж тук повече), чиито единствени приходи са от рекламни банери.