Абонати за телевизия от БТК-Виваком имат проблеми

Справка за читателите на e-vestnik по интернет доставчици показва, че БТК-Виваком е най-големият доставчик на интернет. Компанията се нареди и сред най-големите доставчици на телевизия поради мощната си реклама, но очевидно има проблеми.

Здравейте,

Няма да коментирам нуждата от четири срещи, на две от които присъствах и аз, за да успеят от БТК да пуснат телевизия на милата ми баба. Също няма да коментирам колко клиенти видели, чули и прочели по медиите за тази случка, ще изгуби БТК покрай днешната си простотия.

Въпросната случка е кратка и ясна. Спира телевизията на баба ми. Тя се обажда на БТК и говори с няколко човека там. Отговорът е „Да, нашето устройство е повредено, ще го сменим на втори януари“. Колко време отнема смяна на повредено устройство? 30 секунди. С пътя 20 минути. Защо това ще отнеме минимум една седмица? Не знам.

Съответно баба ми ми се обажда с молба за помощ, не че аз мога нещо да направя, но жената е 80-годишна и е сама. Аз решавам че може би нещо не са се разбрали и звъня на БТК. Не – „След една седмица, телевизия за празниците не чакайте“. За всеки случай записвам разговора, който запис прилагам.

Надявам се тези ми N на брой и-мейли малко да подобрят качеството на обслужването в България като цяло. Всъщност не се надявам, отдавна съм се отчаял, но напоследък Европейски съюз туй-онуй и може нещо да мръдне.

Благодаря че ми прочетохте писанията,
Георги Георгиев

България
Коментарите под статиите са спрени от 2014 г., заради противоречиви решения на Европейския съд, който в един случай присъди отговорност за тях на стопаните на сайта, после излезе с противоположно становище. В e-vestnik.bg нямаме капацитет да следим и коментари на читатели. Обект сме на съдебни претенции заради статии, имали сме по няколко дела с искове за по 50-100 хил. лева. Заради което приемаме дарения за сайта (виж тук повече), чиито единствени приходи са от рекламни банери.