СофияПловдивВарнаБургасРусе

Разгаря се битката за приза „Любимата книжарница на България”

Второто издание на конкурса „Моята любима книжарница” е към своя край и „битката” между книжарниците от цялата страна става все по-оспорвана, съобщават организаторите. До 11 декември включително всеки, който не е гласувал, може да го направи в сайта на „Всичко за книгите”:
Десет дена преди финала на надпреварата статистиката показва, че голяма част от книжарниците в челната десетка са различни от миналата година. „Нашите наблюдения са, че силно влияние върху броя на гласовете оказват усилията на книжарите – информирането на хората за конкурса и приканването на клиентите да ги подкрепят в надпреварата. Предполагаме, че тези книжарници, които не са били удовлетворени от резултатите миналата година, сега са по-активни и това води до промяната в класирането”, споделят от организаторите.

„От друга страна, тези книжарници, които са били сред първите миналата година, също са амбицирани да запазят позициите си.
Оставащото време е напълно достатъчно да се промени ходът на гласуването”.

След силното начало на конкурса, когато за първите три дни своя глас са дали близо 2000 човека, активността продължава да е висока. „Първоначално най-голяма активност имаше в София, Варна, Пловдив и Стара Загора, но постепенно гласовете за книжарници в по-малки населени места стават все повече.

Резултатите от миналата година доказват на книжарите от градовете в страната, че могат успешно да се представят в конкурса. В момента на челните десет позиции има пет книжарници от София и пет от страната”.

Наблюдава се и засилена активност от страна на книжарниците, които са част от вериги. В първите двайсет позиции те имат превес.
„В градовете, в които има повече книжарници – независими и част от вериги, разликата в гласовете е минимална. Затова сме в очакване на обрати в класирането на финалната права.”

Основен партньор на конкурса „Моята любима книжарница” е НДК и Литературен клуб „Перото”. Голямата награда за книжарницата победител – уикенд за двама в Рим, е осигурена от туристическа агенция „Loyal Travel”. Кампанията се осъществява със съдействието на катедра „Пресжурналистика и книгоиздаване“ към ФЖМК на СУ „Св. Климент Охридски“.

Арт & Шоу
Коментарите под статиите са спрени от 2014 г., заради противоречиви решения на Европейския съд, който в един случай присъди отговорност за тях на стопаните на сайта, после излезе с противоположно становище. В e-vestnik.bg нямаме капацитет да следим и коментари на читатели. Обект сме на съдебни претенции заради статии, имали сме по няколко дела с искове за по 50-100 хил. лева. Заради което приемаме дарения за сайта (виж тук повече), чиито единствени приходи са от рекламни банери.