След жълтокафявия сайт ПИК се задава и воняща телевизия. Какво ли ни чака още…
След жълтокафявия сайт ПИК иде жълтокафява телевизия ПИК. Документите са в СЕМ, вече изтече информация, че фирмата е на издателя на сайта ПИК Недялко Недялков. Кой още ще дава пари, защото една телевизия е много пари, не се знае.
Според някои клюкарски съобщения, и Любомир Павлов участва в начинанието. Но е малко вероятно той да иска да настъпи втори път мотиката. Когато Павлов купи с Огнян Донев „24 часа” и „Труд”, в e-vestnik написахме „Да си купиш тези два вестника е като да си купиш фабрика на 9 септември 1944 г.” (виж тук). Същото е сега да тръгнеш да правиш телевизия… С Недялко Недялков.
Една телевизия не е като сайт, който да бълва кафяви заглавия. Глобите от СЕМ ще ги преживеят. Но съдебните дела ще са за по-големи суми, и няма как да казваш от екрана всеки ден „Бомба! Шок! Една жена каза, че…”. …Само в „Дрис“ и първо в „Пик“…
Авторски предавания като проповеди на Юли Москов, както се очаква, ще бъдат гарнирани с репортажи в стил „Папараци”, но с по-кафяв цвят. И като изчерпиш неколцина забележителни субекти като Ицо Петроф, които ще обясняват от екрана как Слави Трифонов чукал малки циганчета, после какво? Ще ги повтарят по 3 пъти на седмица?
Разбира се, рекламодателите ще си умират за такава телевизия, за реклами на банки, на престижни стоки и услуги. Ексклузивните изявления на ицопетрофци ще се редуват с реклами на фирмите на Пеевски – сирене „Лакрима“, „Булгартабак“ и т. н., докато ти се отще да ги помиришеш дори.
Разбира се, в такава воняща телевизия веднага ще се появи да я официализира Бойко Борисов – в интервю, гост в студио, специални изявления.
И главният прокурор Цацаров ще нареди да се дава ексклузивна информация за телевизия ПИК, както сега е наредил да се дава на сайта ПИК.
Пеевски, Валентин Златев и други герои, които се изказват пред сайта ПИК (съкр. от Пеевски Иска да Каже), ще се изказват специално и за кафявата телевизия. По гостите ще стане ясно кой дава парите.
Най-доброто предстои…