www.e-vestnik.bg
Фийд за коментари Фийд за публикации
вторник, 26 септември 2017
БългарияСвятМения и коментариЗдраве и наукаАрт и шоу

Звезди рекламират алкохол. По-важни са от вкуса

6 Август 2017

 

Леонардо Ди Каприо рекламира уиски. Снимка: от печатна реклама

Алкохолните производители знаят, че най-добрата реклама за тяхната марка е да сключат договор с филмова звезда от първа величина. Те могат да превърнат един продукт в хит на пазара.
Актьорите с филмите си докарват милиарди годишно от зрители, за които са кумири, модели за подражание, любими образи и герои. Това са най-силните рекламни лица.
Списъкът на звездите, използвани като рекламни лица за алкохол е дълъг:

Леонардо Ди Каприо рекламира вид уиски за японския пазар.
Джордж Клуни рекламира марка текила за американския и вид шотландско уиски за корейския пазар.
Харисън Форд в миналото е бил рекламно лице на марка бира.
Киану Рийвс – на уиски.
Рей Лиота в момента рекламира вид текила.
Бил Мъри рекламира японско уиски, след участието си във филма „Изгубени в превода”.

Джордж Клуни рекламира уиски. Снимка: от печатна реклама

Личните пиари на звездите оценяват как една марка питие може да се отрази на образа на съответния актьор, съответно приемат или отказват предложения, агентите договарят цена и се стига до сделка.

Дълга

алкохолно-рекламна история има Шон Конъри

Неговата практика като рекламно лице на алкохол започва още с ролята му на Джеймс Бонд в прочутите серии по романа на Флеминг. По силата на договори на алкохолни компании с продуцентите на филма, като Бонд той пие на екрана определени видове водка, уиски, коктейли. Но освен това с него сключват договори и някои известни марки алкохол.

Шон Конъри в реклама на уиски. Снимка: от печатна реклама.

Конъри предизвиква вълна от възмущение в родната си Шотландия, след като става рекламно лице на вид бърбън уиски, а по-късно и рекламно лице на вид японско уиски. Той е един от най-известните шотландци, облича се редовно с традиционната шотландска поличка, а рекламира американско и японско уиски…

Алкохолните компании не се ограничават само с филмови звезди, а и музикални, стига да имат милиони фенове. Вече е ставало дума за китариста на „Ролинг стоунс” Кийт Ричардс (виж тук), който години наред демонстрираше един вид бърбън, после се появяваше на снимки и с други марки.

Шон Конъри рекламира уиски. Снимки: от печатна реклама от края на 60-те години.

Компаниите не се смущават да превръщат в свои рекламни лица

дори спортни звезди

През 2014 г. Дейвид Бекъм стана рекламно лице на нов вид уиски.
Рекламните договори са взаимоизгодна сделка и за знаменитостите, и за алкохолните производители. Вкусът не е толкова важен. Важна е рекламата, рекламното лице. Звездите ще спечелят своите пари без особено усилие. А рекламите на една или друга алкохолна марка могат да изстрелят продажбите до небето, ако се свържат с личност, която има милиони фенове.

Харисън Форд в реклама на бира. Снимка: от рекламен клип

Договорите за реклама не обхващат само видеоклипове или рекламни пана и снимки в списания. Звездите все повече се ангажират да споменават и показват рекламираните от тях продукти в Туитър и Фейсбук, където имат стотици хиляди и милиони последователи.

Джъстин Тимбърлейк има 40 милиони последователи в Туитър и редовно споменава и показва там марката текила, с която има договор.

Феновете са в зависимост от своя кумир и влиянието му върху тях е пряко. Те се опитват да подражават на стила на своята звезда, и най-лесно това се постига с алкохола. Не можеш да караш Ферари като Дейвид Бекъм, но можеш да пиеш определена марка бира или уиски, които той рекламира.





Етикет: , , ,

 


Коментарите под статиите са спрени от юни 2015 г. във връзка с решение на Европейския съд, според което собственикът на сайта носи съдебна отговорност за написано от читатели. E-vestnik.bg е обект на съдебни претенции и влиза в съдебни разходи по повод свои публикации, и няма възможност да модерира и читателски форум и да носи отговорност за него. Сайтът разчита и на дарения от читатели, за да се запази като място за мнения извън контролираните медии.






 Начало | България | Свят | Мнения & Co | Интервю | Писмо от | Здраве, Наука & Тех | ИStoRии | Малък коментар | Арт & Шоу | Спорт | Виното | Фотогалерия | Видео | Връзка с нас


  

ЗА АВТОРСКИТЕ ПРАВА В САЙТА | ЗА ВРЪЗКА С НАС | ЗА РЕКЛАМА

направен 2007-2017® с мерак design and develop by www.ljube.com 2007 w.ljube.com