Цитат в десетката: Митака от САЩ, бивш машинист, за БДЖ

Това е един номенклатурчик (б. р. – Нейчо Неев), ако знаете какво е това. Аз започнах да работя в жп транспорта преди този министър да се е заклел, незнам в какво… Бях помощник локомотивен машинист. Заплата 110 лв. на месец. Имахме 6 кока коли на нощно дежурство, но ги премахна… Много скъпо му се видя. Сами виждате резултата в БДЖ – запалени влакове, студ, глад, мизерия, безпаричие. Спомням си, че през 1992-1993 г. отпуснаха 200 000 лв. за радиостанции по локомотивите, някой ги завлече, не видяхме радиостанции. Знаете ли как един локомотивен машинист контактуваше с началник гарите? Машинистът караше, аз пишех бележки и ги увивах с камъни, и ги хвърляхме през вратата на локомотива по гарата, през която минавахме транзит… Сега, 15 години след това е същата история. Олег Петков, сегашният шеф, беше пак шеф, но по безопасността. Никога не съм го виждал, чак сега му видях снимката. Беше голяма мизерия. После ходехме на работа без пари, БДЖ-то не ни плащаше… Отиваш на 12-часова смяна и вземаш назаем, за да си купиш нещо за ядене. Бях невероятно щастлив, че напуснах системата БДЖ… за да замина за Америка.

От форума на evestnik под интервюто с Нейчо Неев

_черновиМнения & Ко
Коментарите под статиите са спрени от 2014 г., заради противоречиви решения на Европейския съд, който в един случай присъди отговорност за тях на стопаните на сайта, после излезе с противоположно становище. В e-vestnik.bg нямаме капацитет да следим и коментари на читатели. Обект сме на съдебни претенции заради статии, имали сме по няколко дела с искове за по 50-100 хил. лева. Заради което приемаме дарения за сайта (виж тук повече), чиито единствени приходи са от рекламни банери.