Смешни предизборни клипове на Барак Обама

Интернет е пълен с официални и неофициални предизборни клипове, направени от фенове на Барак Обама. E-vestnik пусна първите от тях още миналата година, на предварителните избори в борбата му с Хилари Клинтън (виж тук).

Един от най смешните е направен по реклама на бирата „Бъд“ („Будвайзер“).

Рекламата

http://www.youtube.com/watch?v=UDTZCgsZGeA&feature=related

В рекламата група приятели говорят по телефон и един на друг казват нещо като „Кво ста’а, брато?“. „Нищо, гледам мача, пия „Бъд““, отговаря другият и после се обаждат един след друг с въпроса „К’о ста’а?“. Следва надпис „Така е“ и т. н.

Клипът за Обама, пародия на рекламата

Клипът започва с надпис „След 8 години“ (визиращ управлението на Буш). Приятелите разговарят по същия начин. Първият звъни от Ирак, където е войник „К’во ста’а, брато?“ Приятелят му отговаря, че е загубил къщата си и търси работа. И на свой ред войникът му отговаря, че все още е в Ирак и си пази задника. „Така е, така е“, казва приятелят. След това телефона вдига и друг приятел на войника, а третият приятел, депресиран от краха на борсата, се опитва да се обеси. Още един от приятелите се обажда от южните щати, вероятно Ню Орлийнз, застигнат от ураган (намек за несправянето на Буш с бедствието). Накрая войникът от Ирак пак пита – „Кво ста’а“ и приятелят му, който гледа Барак Обама на телевизора, му отговара „Промяна – това става“.
Накрая има надпис, че сцените в клипа изразяват само идеите на авторите си и не отразяват мнението на компанията за бира „Анхойзер Буш“, която произвежда най-популярната бира в САЩ „Будвайзър“ („Бъд“).

Свят
Коментарите под статиите са спрени от 2014 г., заради противоречиви решения на Европейския съд, който в един случай присъди отговорност за тях на стопаните на сайта, после излезе с противоположно становище. В e-vestnik.bg нямаме капацитет да следим и коментари на читатели. Обект сме на съдебни претенции заради статии, имали сме по няколко дела с искове за по 50-100 хил. лева. Заради което приемаме дарения за сайта (виж тук повече), чиито единствени приходи са от рекламни банери.