Бате Бойко, Жоро Депа и кучето Лазар, което замества премиера

Румен Белчев

Две събития разтърсиха света през изминалата седмица.

Вместо традиционното за августовските сушави вестникарски дни явление на Богородица на някой неизмит прозорец, в бургаски хотел се яви почти на живо Джони Деп.

А светът призна Бойковото куче. За куче, предполага се.

Хитрата рекламна акция, превърнала софийския студент Жоро Депа в холивудска звезда (макар и за три дни) вкара репортерите в дива надпревара.

„Джони Деп спи в стаята на Васил Божков“ – авторитетно информира „ШОК“.

Да, ама не – „Холивудският ас нае апартамента на Prodigy“ – опонира „ЗАСАДА“.

„МОНИТОР“ набляга на футболните фенове – „Холивудският ас спи при „Левски“ – отборът бил в същия хотел.

Апартамент? Апартаментът тесен за Деповата душа е! Според „ТРУД“ Деп „заел целия шести етаж на 5-звездния хотел“…

„ТЕЛЕГРАФ“ пък засвирва на тънката струна – „Летисия на среща с Джони Деп, съкрати разглеждането на Пловдив“.

Естествено, „24 ЧАСА“ знае най-много подробности – „Корабче ще вози всеки ден Летисия от остров Св. Анастасия до Джони Деп“!

В края на краищата балонът се спука, кметът на Бургас тихомълком си прибра почетната книга, оставена за автограф на рецепцията, и всички гузничко изплюха пръстите, от които изсмукваха новините си, и започнаха да обясняват как изобщо не са се вързали, да не сме такива тъпаци, айде сега, видяхме му рекламната фланелка, но, знаете, лято, шеги, закачки…

И се върнаха към по-традиционните летни теми, разведряващи електората и зареждащи го с позитивно мислене. „Жените с дупе „ябълка“ имали по-добра памет“ – компетентно разяснява провеждащият ежегоден конкурс „мис дупе“ „ТРУД“. Дупетата моментално прескочиха и в другите всекидневници. „Емилия и Галена заголиха дупета, Динята си показа и зърната“ – „ТЕЛЕГРАФ“.

За да не си помислите, че всичко е само фолк и цици – ето ви и информация за новите пет български филма от „СТАНДАРТ“ – „Гледаме секс, бой и изневери през есента“. Как ще устискаме дотогава – един Бог знае.

Не устискал шофьор пък зае по половин страница в основните политически всекидневници – „Глобиха таксиджия в село, изпикал се навън“. „24 ЧАСА“. Има и снимка на човека – да се гордеят близките му с него, а също така – снимка и на припикания контейнер за боклук. Може и той да си има познати, знае ли човек!

А във варненска чалга дискотека „Гибона предизвика масов „чиш“. Както е описано в „ТРУД“, „Тъй като сепарето му беше близо до изхода на чалга клуба и до тоалетната, разголени дами с къси поли и символични потничета нонстоп сновяха до тоалетната, за да преминат покрай красивия волейболист“…

Не е свързано с топновината на трудоваците, но все пак за всеки случай да си го знаете – „Най-много фекалии на варненския плаж“ – „ТЕЛЕГРАФ“.

Все пак новината, която ни изпълни с национална гордост, дойде от „24 ЧАСА“: „Светът призна Бойковото куче“!

Гордейте се, българи, епичната борба за международно признание на българското овчарско куче приключи със зашеметяващ успех! Вече имаме наше куче в световния елит!

И – една малко неочаквана новина от киноложката изложба, на която е било иногурирано Бойковото куче: „Публиката очакваше да пристигне и премиерът Бойко Борисов, под чийто патронаж се провежда съборът, но в последния момент се разбра, че бил възпрепятстван да дойде лично. Затова пък негов достоен заместник бе двегодишното му българско овчарско куче Лазар.“

Е, сега вече знаем кой управлява държавата, докато бате Бойко реже ленти или играе футбол – достойният му заместник се казва Лазар.

И се справя доста добре – досега никой не е забелязал разликата в управлението.

Виж още текстове в блога на Румен Белчев

Мнения & Ко
Коментарите под статиите са спрени от 2014 г., заради противоречиви решения на Европейския съд, който в един случай присъди отговорност за тях на стопаните на сайта, после излезе с противоположно становище. В e-vestnik.bg нямаме капацитет да следим и коментари на читатели. Обект сме на съдебни претенции заради статии, имали сме по няколко дела с искове за по 50-100 хил. лева. Заради което приемаме дарения за сайта (виж тук повече), чиито единствени приходи са от рекламни банери.