В България протестират пенсионерите, в Европа – младите

Войната на поколенията е заради безперспективност и финансова несигурност

Младите хора в Европа губят вяра в своите лидери и съзират заговор от хората на средната възраст. Противопоставянето между новото поколение и поколението на т.нар. бейби бумъри („baby boomers“) в рамките на Стария континент става все по-сериозно, пише сп. „Нюзуик“. То е повод за щедри политически обещания, както се случва в предизборна Франция. Ако се вярва на кандидатите, ред е младите избиратели да получат голямото парче от държавната торта. Десният кандидат за президент Никола Саркози предлага безлихвени заеми за младите предприемачи и 300 евро месечно добавки за обучение. Неговата съперничка, социалистката Сеголен Роаял, обещава повече жилища, заеми от 10 000…

още »

,,Нивеа“ и ,,Нокиа“ са най-обичаните марки в Европа

„Нивеа“ и „Нокиа“ са най-предпочитаните марки в Европа, показва проучване в 15 европейски държави на най-четеното списание в света „Рийдърс Дайджест“. От споменатите 3100 марки само немската козметична фирма и финландският производител на мобилни телефони печелят предпочитанията на жителите на всички изследвани страни. След тях се нареждат кредитните карти „Виза“. В продуктовата категория фотоапарати Канон е предпочетен в 11 от 15-те страни, а Kellogg’s е най-обичаната закуска в девет страни. „Ариел“, „Миле“, „Хюлет Пакард“ и „Нестле“ са с най-голямо доверие в шест от 15-те европейски държави. Като висококачествени, известни и отговарящи на изискванията на клиента са оценени и „Аспирин“, „Ейвън“,…

още »