Как ме изработи Ментел

От редакционната поща

Клиент съм на Ментел от години. Това което правят операторите е гнусно и напълно ви подкрепям в това което правите. Затова ви пиша с 2 конкретни случая на гнусни номера.

Имам карта с тарифен план, при който трябва да изговаряш 15 лева (LOOP 15), но без месечна такса. Пуснаха по-изгодни условия, които бяха обвързани с преминаване на тарифен план с месечна такса от 9.90 лв на месец (Mega LOOP). Казаха ми, че мога да ги сменя един месец преди изтичането на договора ми.

Новия ми тарифен план трябваше да влезе в сила от ноември, а през октомври трябваше да се обадя за да ми го сменят. Направих всичко както трябваше. Уви всички тези неща се случиха тогава, когато бяха и грандиозните промени на системи в Ментел. Смяната на плана изискваше два 20-минутни разговора с оператор (по-скоро 2 минутни разговори, а останалото чакане)…

Тук идва куриозното. Когато пристигнаха сметките ми за септември (период 07.09-06.10) с изненада установих, че имам начислени месечни такси в размер на 16.50. За този период със сигурност съм бил на стария си план, който нямаше месечни такси…

Когато констатирах тия нарушения, звънях на съпорта им. Сигурно чаках общо над 2 часа за всичките 4-5 разговора. Обясних им всичко, и те се съгласиха, че имам право и приспаднаха част от месечните такси (10 лв.) За останалите ми обясниха, че трябва да се плащат новите месечни такси в аванс. После се оказа, че и това не е вярно и специално ми се обясняваха по телефона, че ще ми върнат и останалите.
Разказвам този случай, защото ако не бях вдигнал скандал тогава, нямаше да ми върнат сигурно нито един лев и щях да си остана с надписани месечни такси.

Случай номер 2 е донякъде свързан със случай 1. При промяната на пакета ми имах втора сим карта. С първата ми тарифа тя беше безплатна, но след като я смених, се оказа, че трябва вече да плащам за нея 5 лева на месец. Реших да се откажа. Попитах какво мога да направя, за да спра договора. Беше ми обяснено, че трябва да ида в офис на Ментел в точно определени дни и да заявя там, че искам да прекратя договора си.

Направих, каквото ми казаха. Служителката писа 100 часа и накрая каза: „Това е“. Аз си тръгнах. В деня на изтичане на договора не я спряха. Следващия месец не я спряха. Реших да се обадя на *88 да видя какво става. Оттам след поредното 20-30 минутно чакане ми обясниха, че трябвало след като отида в офиса да им се обадя пак! И понеже не съм го направил, те са ми пуснали картата за още два месеца с метода – „месец-за-месец“. Та така платих още 2 месеца, загдето направих всичко, каквото ми казаха да направя, точно по начина, по който ми казаха.

Така 2 месеца си плащах за нещо, което не искам и което съм заявил лично в офис, че не искам! Направо съм им бесен. Идеше ми тогава да си спра всичките телефони и да си говоря само по скайп-а!

Със съкращения, данните на читателя се пазят в редакцията.

––––––––––––
По повод на безобразията на мобилните оператори, e-vestnik кани пострадали потребители да пишат на редакционната поща за скандални случаи, които обаче да са обяснени и документирани по някакъв начин – фактури и др., необходим е мейл за връзка, евентуално телефон. Конкретните случаи ще бъдат публикувани. Пиши на 


България
Коментарите под статиите са спрени от 2014 г., заради противоречиви решения на Европейския съд, който в един случай присъди отговорност за тях на стопаните на сайта, после излезе с противоположно становище. В e-vestnik.bg нямаме капацитет да следим и коментари на читатели. Обект сме на съдебни претенции заради статии, имали сме по няколко дела с искове за по 50-100 хил. лева. Заради което приемаме дарения за сайта (виж тук повече), чиито единствени приходи са от рекламни банери.