Как М-Тел разпространява спам или какво работят мениджърите

Из пощата на e-vestnik

Уважаема редакция,

Преди време публикувахте писмото ми за дългите ми премеждия с „услугите“ на монополиста М-Тел. Те продължават, но сега искам да ви съобщя нещо друго. Разбрах защо и аз, и всички абонати на мобилния оператор чакат непоносимо дълго, когато се опитват да се свържат с М-Тел по телефона (моят рекорд е 48 минути), защо проблемите на милионите потребители вече месеци не са решени – аз например съм получил последно сметка за ноември, и то сбъркана.

И така, докато чакаме качествена мобилна услуга от М-Тел, неговите служители са много заети, но с друга дейност – да разпространяват спам в интернет.

Днес получих едно от онези верижни послания, в което се моли то само да бъде препратено и AOL щял да даде по 32 цента на писмо, за да спаси животът на болно детенце и пр. Щях да го изтрия, когато забелязах с изненада, че то е преминало през много от служителите на М-Тел преди да стигне до мен.

В крайна сметка спамът има и положителна страна. Сега разполагам с директните телефони и електронни адреси на много служители на М-Тел и ще мога да се обърна направо към тях с всички проблеми. А те хич не са малко. Искам да споделя тази възможност с всички засегнати читатели на e-vestnik, затова копирам тук част от писмото, което получих.


България
Коментарите под статиите са спрени от 2014 г., заради противоречиви решения на Европейския съд, който в един случай присъди отговорност за тях на стопаните на сайта, после излезе с противоположно становище. В e-vestnik.bg нямаме капацитет да следим и коментари на читатели. Обект сме на съдебни претенции заради статии, имали сме по няколко дела с искове за по 50-100 хил. лева. Заради което приемаме дарения за сайта (виж тук повече), чиито единствени приходи са от рекламни банери.