Кой ходи в секс-шоп?
Фолкпевици и чужденци са сред най-честите посетители. Кукли дебелани се търсят повече от обикновените
Знаете ли какво е подарила фолк-певицата Камелия на Азис за сватбата му с Китаеца? Голям комплект розови секс-играчки за 249 лева от столичен еротичен магазин.
Самата Камелия е редовен посетител на магазина и по думите на продавачката, си купувала главно бельо и еротични рокли за клиповете си, въпреки че повечето са китайско производство. В потвърждение, на витрината е изложена една от въпросните „рокли“ от клип на Камелия, която представлява нещо като малък чувал от черна мрежа на едри дупки, с отвори за главата и ръцете.
Поп-фолк изпълнителката Нелина също пазарувала в секс-шопа. Веднъж поискала да си купи еротично бельо или рокля, но продавачките не могли да й намерят по мярка. На живо тя била толкова висока и едра, че като премерила рокля, която по модел била дълга до глезените, на нея й стигала едва до коленете.
Много други фолк-певици посещават магазина, но момичето зад щанда не може да ги назове по име, защото не е почитателка на жанра. Любим артикул за повечето от тях бил течният латекс за тяло. Купували го за клиповете си, защото изглежда ефектно и секси. Латексът се маже по тялото и засъхва отгоре като втора кожа. След тъй нареченото заснемане на клип, дрехата от тънко гумено покритие се съблича лесно – разкъсва се и се отлепва от тялото като пилинг-маска.
Дуетният партньор на ромската изпълнителка Софи Маринова – рапърът Устата, редовно си купувал испанска муха, парфюми с феромони, ароматизатори за стимулиране на сексуалното желание и др., но твърдял, че ги взима за подарък.
Това било дежурното извинение и на повечето редови клиенти на магазина.
„Обществото ни е много консервативно, казва продавачката. Еротични магазини в България има вече от почти 20 години, а хората не смеят да влезнат и да разгледат какво се продава вътре. Тук чужденците пазаруват като в супермаркет. Един дори ме попита нямаме ли кошници. Човекът си взе толкова много неща, че няколко пъти трябваше да си носи покупките до касата, преди да плати.
А българите се червят, потят и се спъват на вратата, като влизат. После по половин час се разхождат, обикновено по двойки и през цялото време водят спорове и дебати. Примерно жената казва „искам този вибратор“, а мъжът й отговаря – „аз пък не искам такъв да си купуваш, по-добре си вземи ето това“. Накрая си излизат, без да вземат нищо“, споделя опита си консултантката на поп-фолк звездите в областта на китайското еротично бельо.
Повечето клиенти са мъже, казват търговците в столичните секс-шопове. Мъжете купуват както вибратори за партньорките си, така и различни неща за себе си (предимно гелове за уголемяване на пениса, кремове за задържане, лубриканти и стимуланти за либидото). Според продавачите, ако жените знаеха колко губят от притеснението си да влезнат и да си изберат, биха се замислили дали да изпратят партньора си да им купува вибратор.
Наблюденията показват, че мъжете избират по-обикновени като функции и нормални като размери вибратори за партньорките си, защото подсъзнателно се страхували от конкуренция. „Като вземат някой голям, после ще се чувстват депресирани“, казват консултантите.
Последните модели супер-технологични вибратори пък направо смазвали самочувствието на някои мъже. Наскоро един клиент дошъл в магазина и се оплакал: „Аз откакто купих на жената такъв вибратор, вече за нищо не ме брои – това бръмчи, върти се, свети, дрънчи. Къде съм тръгнал в сравнение с това чудо?“
В друг голям централен еротичен магазин разказват, че са имали доста разкрепостени клиенти. Сред артикулите там има огромен изкуствен член, висок около половин метър. Продавачката услужливо прошепва, че „това е Малкият Цезар“ и още преди човек да се замисли какъв ли ще да е Големият Цезар, тя разказва, че един клиент го купил за секс-игри със съпругата си, а после й направил снимки и се върнал в магазина да ги покаже на продавачките.
В същия магазин се случило да влезе клиент, който поразгледал вибраторите, повъртял се около бельото и по едно време се съблякъл чисто гол, взел някакви прашки без дъно и попитал момичето зад щанда: „Това ще ми стане ли според теб?“
Едно от момчетата-продавачи разказва как веднъж влезнал някакъв англичанин, който бил гей. Поздравил с „добър вечер“, направил комплимент на продавача за прическата и пожелал да разгледа. Задържал се дълго на вибраторите. Харесал си модел и се обърнал към консултанта: „Taste it“ („Изпробвай го“). Момчето поставило батериите и включило вибратора, за да демонстрира възможностите му, но клиентът продължил да настоява: „Taste it! Taste it!“
Понеже нашият човек така и не схванал какво се иска от него, англичанинът хванал вибратора и го насочил към задните си части. Станал голям скандал, защото продавачът не искал да му разреши да го изпробва по този начин, а геят твърдял, че само така може да установи кой вибратор е „the best“ за него.
„Казах му, че никъде няма да му разрешат да прави такива неща и накрая си излезе. То така ако можеше да се изпробват моделите, хората нямаше да купуват, щяха само да си стоят в магазина и да пробват“, възмущава се младежът.
Според него, ако човек иска да опита нещо, трябва да си го купи. Той например, лично е изпитал ефекта от парфюма с феромони, докато работел в една пицария като барман. Веднага щом се напарфюмирал, всички сервитьорки, клиентки и шефки се лепнали зад бара като омагьосани и не го изпуснали от погледа си.
Подобна случка за феромонен парфюм разказва и продавачка от съседен секс-бутик. Нейна колежка подарила такъв парфюм за рождения ден на брат си и малко по-късно го видели да се натиска на дивана с три девойки едновременно.
Като имаш едно наум, че това го разказват продавачи консултанти, може би наистина има ефект от такива парфюми и трябва да се пробва.
„Клиентът трябва да бъде успан“ – така си обяснява въздействието на парфюмите с феромони друг търговец на секс-артикули. „Щом човек влиза в секс-шоп да търси козметика или хапчета за по-добър секс, значи нещо в интимния му живот не е наред. Следователно той има нужда не само от даден продукт, но и от увереност, че проблемът му е решим. Затова обикновено им казваме, че дадено нещо сме го изпробвали лично, убеждаваме ги, че ефектът е гарантиран и съм сигурен, че това им помага“, казва консултантът.
Малко по-късно в магазина му влиза клиент и теорията се превръща в практика. Мъжът търси нещо за удължаване на пениса и за стимулиране на ерекцията. Продавачът му препоръчва гел със следните думи: „Това е гел, който възбужда и мъжа, и жената. Намазваш се с него 5 минути преди акта тайно от партньорката ти, а ако те види, казваш й, че това е обикновен лубрикант, за да не се протриваш. По време на секса тя толкова много се възбужда от гела, че после те мисли за най-добрия любовник. Пробвал съм го много пъти. Ако правиш секс всеки ден, ще ти стигне за 2-3 месеца и всички жени ще те мислят за бог в леглото“.
След като успешно продаде един крем от 200 мл. за 24.99 лв., а купувачът си тръгна обнадежден, консултантът разкри и други психологически особености на своите клиенти. Според него „повечето мъже страшно много се възбуждат от дебели жени, но не искат да ги виждат с тях по улиците. Не е престижно човек да се покаже с такава жена. Затова дебелите надуваеми кукли най-много се харчат“.
Оказва се, че освен надуваеми кукли с наднормено тегло, много се продават и различни надуваеми животни – крава, коза, овца. Често ги взимат за майтап като подарък. В Студентски град група приятели занесли една овца на рожденик, оставили я пред вратата и му казали, че са му довели мадама. Човекът се втурнал да я посрещне и за малко да се спъне в надутата животинка в коридора.
Според консултанта, секс-шоповете са за хора с въображение. В тях влизат хора с чувство за хумор, които не се плашат да реализират еротичните си фантазии.