Нови 4 вина „Домейн Пещера” излизат на пазара с мощна реклама

Радина Кърджилова и Деян Донков са привлечени в горещ тв-клип

Червените вина „Домейн Пещера“. Производителят пуска новата марка с оригинален дизайн на бутилката. Снимка: Рад дизайн

Две червени – каберне и мерло, и две бели – мускат и шардоне са новите вина „Домейн Пещера” на „Винпром Пещера”.
Винпромът е по-известен с ракиите си, но има 15 хил. декара собствени лозя и модерна техника, и е решил да разшири гамата си от вина. Миналата година на прегледа на българското вино „Винария” в Пловдив виното „Персона” – каберне фран на същия производител взе „Златен ритон”.
Някои от новата серия вина са пратени на международни конкурси. „Домейн Пещера” – мерло вече има златен медал от San Fancisco International Wine Competition.
Производителят представя новите вина с масирана рекламна кампания. От днес се върти рекламен клип по националните телевизии с участието на звездите от сериалите Радина Кърджилова и Деян Донков (виж го по-долу). Клипът е фокусиран върху изгаращя страст между двамата, който дава общо внушение за силата на виното. Рекламата е дискретно „гореща”, с ласките между героите, но не е натрапчива. Излъчва съчетание от любовни чувства и усещане за ухание на вълнуващо вино с омагьосващ цвят.

Радина Кърджилова в рекламния клип на новите вина „Домейн Пещера“.

И четирите вина „Домейн Пещера” – каберне совиньон, мерло, щардоне и мускат получават добри отзиви при дегустации и започват да заемат позиции на пазара.

По оценки на дегустатори, червените вина „Домейн Пещера” се отличават с интензивен червен цвят, хармоничен вкус и с дълъг запомнящ се финал. Ароматът на бялото вино мускат е типичен за сорта с фини нюанси на роза, индрише и бели цветя. А шардонето се запомня с нежни ухания на цитруси, екзотични плодове и зряла праскова. Вината носят сортовия си характер, ароматът и вкусът са чисти и трайни. Има баланс между всички компоненти, които стоят меко и кадифено в устата.

Ето какво казва за вината на винпром „Пещера”, който е известен повече с високоалкохолните си напитки, неговият директор Иван Папазов:
„Винпром  Пещера се наложи като лидер по пазарен дял с напитки като „Пещерска Гроздова”, „Мастика Пещера”, „Мента Пещера”. Това не означава, че винарството за нас е ново. Истината е, че в България високоалкохолната  напитка като ракията винаги е била по-популярна от виното. Тепърва се забелязва развитие на винена култура на българина. Но „Винпром Пещера” има сериозна и дълга традиция във винопроизводството защото всички знаем, че от добро вино става добра ракия. Разполагаме с всички предпоставки да създадем уникални вина  –  благодатни почви, подходящ климат, 15 хил. декара собствени лозови масиви. Сортовете ни са в богата гама, в която има както традиционно български, така и традиционно европейски.
Политиката на фирмата е постоянно да прави инвестиции и разработки, изследвания и анализи, да обогатява своята продуктова гама. Сега предлагаме на потребителя нов висококачествен продукт на много добра цена – новото вино с марка „ Домейн Пещера“. Визията на бутилката е дело на една от най-известните агенции в бранша. Ще развием и наложим това вино в България, защото сме сигурни, че удовлетворява вкусовете и очакванията и на най-претенциозните любители на виното, което го потвърждават и самите конкурсите, на които сме участвали с нашия нов продукт.

Рекламна дипляна с четирите нови вина „Домейн Пещера“.

„Домейн Пещера” е награждавано на най-престижния конкурс за вино в САЩ – San Fancisco International Wine Competition със златен медал. На изложението „Винария 2011” взе златен медал. На „Дефилето на младото вино”, което традиционно се провежда всяка година в Пловдив, „Домейн Пещера” спечели най-високото отличие – златен диплом със сорта си каберне совиньон. На дефилето се забелязаха също така и чуждестранни туристи, дошли да дегустират българското вино. При нас се спря Греам Брадшоу – виден енолог от Нова Зеландия, който сподели, че вината на Винпром Пещера са го впечатлили с качествата си. Няма как да не се зарадваме на оценка, дадена от новозеландец, чиято страна, редом с Франция, е един от най-сериозните фактори във винената индустрия.
Имената на нашите марки ракия, мастика и мента също са обвързани с компанията производител и са безспорни първенци по пазарен дял от пускането си на пазара до сега. Именно на това изградено име се доверяваме и за вината, които са с отлични вкусови и качествени показатели и се надяваме на успех.
Ние като българска компания залагаме много на развитието и запазването на традициите. От създаването си до сега сме инвестирали и продължаваме да инвестираме и подпомагаме възраждането и съхранението на историята и обичаите, не само във винарството, но и в исторически и културен аспект с цел съхраняване на нашата национална идентичност.
„Винпром Пещера” АД е първата компания в бранша с модерна пазарна политика, изцяло базирана на съвременния маркетинг и PR. Фирмата прилага най-добрите световни практики в управлението и развитието на бизнеса и е една от най-големите работодатели и рекламодатели в България. Непрекъснато въвеждаме и следваме новостите в  технологията и производството. Така създаваме висококачествени продукти, ориентирани към желанията на потребителите, каквото е в момента и новото вино „Домейн Пещера”.  Политиката на компанията е непрекъснато да се обновява и усъвършенства, което е и ключът към нейния успех.“

Виното
Коментарите под статиите са спрени от 2014 г., заради противоречиви решения на Европейския съд, който в един случай присъди отговорност за тях на стопаните на сайта, после излезе с противоположно становище. В e-vestnik.bg нямаме капацитет да следим и коментари на читатели. Обект сме на съдебни претенции заради статии, имали сме по няколко дела с искове за по 50-100 хил. лева. Заради което приемаме дарения за сайта (виж тук повече), чиито единствени приходи са от рекламни банери.