Рекламата, която се гледа като филм

- притча за хуманизма


Реклама на тайландската телекомуникационна компания True Corporation, озаглавена Giving (Да дадеш), е изгледана над 5 млн. пъти за по-малко от седмица.
Рекламата показва как малко момче краде лекарства, но е уловено от собственичката. Докато му се кара, собственикът на съседен ресторант се намесва. Той пита момчето дали майка му е болна и след като получава утвърдително кимване, плаща лекарствата вместо момчето и му дава супа.
Историята продължава 30 години по-късно, когато собственикът на ресторанта отново дава храна на бездомник, но в следващия момент пада на земята и става ясно, че е тежко болен. Дъщеря му не може да си позволи високите медицински разноски и обявява заведението за продан. Неочаквано обаче сметките се оказват платени…
Видео & Музика
Коментарите под статиите са спрени от 2014 г., заради противоречиви решения на Европейския съд, който в един случай присъди отговорност за тях на стопаните на сайта, после излезе с противоположно становище. В e-vestnik.bg нямаме капацитет да следим и коментари на читатели. Обект сме на съдебни претенции заради статии, имали сме по няколко дела с искове за по 50-100 хил. лева. Заради което приемаме дарения за сайта (виж тук повече), чиито единствени приходи са от рекламни банери.