Докъде стигна потребителското общество… – абсурдни оплаквания на туристи

Внимавайте, те ходят сред нас и те гласуват!

В Испания годишно пристигат над 60 млн. туристи. Снимка: Турист гайд Спейн

Из истински оплаквания на туристи до агенцията „Томас Кук“, публикувани в сайта за туризъм holidaysincornwall.com:

1. „В отпуската ми в Гоа, Индия, беше отвратително да открия, че почти всички ресторанти сервират с къри. Аз не обичам храна с подправки.“

2. „Те не позволяваха жените да се пекат на плажа без горнище на банския. Това беше много разочароващо за съпруга ми, който просто искаше да се отпусне.“

3. „Ние прекарахме отпуската си в Испания и имахме проблеми с шофьорите на такси, тъй като те всичките бяха испанци.“

4. „Плажът беше с твърде много пясък. Трябваше да чистим всичко, като се връщахме в стаята си.“

5. „Открихме, че пясъкът не е като пясъка във Вашата брошура. Вашата брошура показва пясъка по-бял, а той беше по-жълт.“

6. „Тези почивки на малките магазинчета в Пуерто Валартато следобед – често имах нужда да си купя нещо по време на „сиеста“ и не можех. Тази „сиеста“ трябва да бъде забранена.“

7. „Никой не ни беше казал, че ще има риба във водата. Децата се уплашиха.“

8. „Въпреки че в брошурата се казва, че ще има напълно обзаведена кухня, нямаше резачка за яйца в чекмеджетата.“

9. „Мисля, че това трябва да бъде обяснено в брошурата, че местната бакалия не продава подходящи бисквити, като яйчени кремове или джинджифилови ядки.“

10. „Пътищата бяха неравни и с дупки, така че в автобуса до курорта не можахме да прочетем пътеводителя. Поради това не бяхме наясно с много неща, които биха направили ваканцията ни по-весела.“

11. „Лети се 9 часа към къщи от Ямайка до Англия. А американците летят само три часа до вкъщи. Това изглежда нечестно.“

12. „Аз сравних размерите на нашия двустаен апартамент с една спалня с този с трите спални на наши приятели и нашия беше значително по-малък“

13. „Когато бяхме в Испания, имаше твърде много испанци там. На рецепцията говореха испански, храната беше испанска. Никой не ни каза, че там ще има толкова много чужденци.“

14. „Трябваше да излезем да се возим отгоре на корабчето и нямаше климатик“.

15. „Ваше задължение като туроператор е да ни уведомите за шумни или невъзпитани гости в хотела преди пътуването.“

16. „Бях ухапан от комар. В брошурата не пишеше, че има комари.“

18. „Годеникът ми и аз поискахме единични легла в стаята. Но вместо това бяхме настанени в стая с голямо легло. Сега ние искаме да ни платите обезщетение за това, че аз съм бременна. Това нямаше да се случи, ако ни бяхте настанили в стая, каквато поискахме.“

В края на цитатите има бележка от сайта holidaysincornwall.com:

Внимавайте, те ходят сред нас и те гласуват!

Свят
Коментарите под статиите са спрени от 2014 г., заради противоречиви решения на Европейския съд, който в един случай присъди отговорност за тях на стопаните на сайта, после излезе с противоположно становище. В e-vestnik.bg нямаме капацитет да следим и коментари на читатели. Обект сме на съдебни претенции заради статии, имали сме по няколко дела с искове за по 50-100 хил. лева. Заради което приемаме дарения за сайта (виж тук повече), чиито единствени приходи са от рекламни банери.