Автосалон Токио – фотогалерия

Посетител докосва новия, дългоочакван модел Reventon на "Ламборгини" на 40-тото автомобилно изложение в Токио. Снимка: Ройтерс

Посетител докосва новия, дългоочакван модел Reventon на "Ламборгини" на 40-тото автомобилно изложение в Токио. Снимка: РойтерсМини колите Smart. Снимка: РойтерсМанекенка позира до концептуалния модел Canter Eco-D на камионите "Мицубиши" Fuso. Снимка: РойтерсМанекенка представя "Мазерати" Gran Turismo. Снимка: Ройтерс
Манекенка позира до "Фолксваген" Space Up. Снимка: РойтерсМанекенка показва щепсел от електромобила i MiEV Sport на "Мицубиши". Снимка: РойтерсМанекенка показва концептуалните електрически мотоциклети "Bobby" на "Ямаха". Снимка: РойтерсМанекенка в червено, облегната на  "Ферари" 599. Снимка: РойтерсМанекенка кара колата на бъдещето Pivo 2, произведена от "Нисан". Снимка: РойтерсНовият модел от поредицата GT-R на "Нисан". Снимка: РойтерсПосетител разглежда  модела QarmaQ на "Хюндай". Снимка: РойтерсФутуристичната концептуална разработка Round Box (R.D/B.X) на "Нисан". Снимка: РойтерсЖена стои в електрическия концептуалнен модел Pixy на "Сузуки". Снимка: РойтерсМанекенка позира до модела i30 на "Хюндай". Снимка: РойтерсПрототипа Taiki на "Мазда". Снимка: РойтерсПрезидентът на "Тойота" Кацуаки Ватанабе кара най- новото изобретение на компанията - самоходния стол i-REAL. Снимка: РойтерсМикробусчето Puyo на "Хонда". Снимка: РойтерсПрезидентът на "Мазда" Хисакацу Имаки позира до модела Атенца, спортна версия на Мазда 6. Снимка: Ройтерс“Мерцедес” F700. Снимка: РойтерсКонцептуалният автомобил Kizashi  на "Сузуки". Снимка: Ройтерс
Свят
Коментарите под статиите са спрени от 2014 г., заради противоречиви решения на Европейския съд, който в един случай присъди отговорност за тях на стопаните на сайта, после излезе с противоположно становище. В e-vestnik.bg нямаме капацитет да следим и коментари на читатели. Обект сме на съдебни претенции заради статии, имали сме по няколко дела с искове за по 50-100 хил. лева. Заради което приемаме дарения за сайта (виж тук повече), чиито единствени приходи са от рекламни банери.