Телевизиите направиха от Хитрино риалити шоу. Що сега не дарят приходите от реклама?

Националните телевизии превърнаха репортажите и коментарните предавани за Хитрино в риалити шоу.
Целият им подход беше драматургичен, търсеха сълзи, страдания, покъртителни сцени и сюжети.

Ето някои от най-тъпите, характерни за търсене на драма въпроси, които задаваха репортерите:

– За пръв път ли преживявате подобна експлозия? (към местен жител)

– Какво правите в тази реанимация? (към пациент)

– Какво почувствахте по време на погребението?

– Към осиротяла майка на 6-годишно дете: „Разкажете повече за него – добро  дете ли беше?“

– Скърбите ли за съселяните си?

– Има ли опасност от обгазяване на добитъка ви?

– Защо подслонихте братовчед си от Хитрино? (към жител от съседно село)

– Имате ли нужда от психолог?

Някои направиха специални заставки, кратки клипове с обръщения на известни лица, с които наливаха още драматургия. Всичко това изглеждаше фалшиво, театрално, с безкрайни повторения на думата „съпричастност”.

Предаванията и на трите големи телевизии заприличаха на някое шоу като „Фермата”.
През цялото това време рекламните блокове не намаляха, дори вкарваха повече.

Не е ли редно сега телевизиите да дарят приходите от реклама от тези три дни на БЧК? Става въпрос за около 2 млн. лева. Ако не изцяло, поне половината?

Като го играете на шоу с истинско бедствие, платете малко и и на безплатните си участници.

Коментарите под статиите са спрени от 2014 г., заради противоречиви решения на Европейския съд, който в един случай присъди отговорност за тях на стопаните на сайта, после излезе с противоположно становище. В e-vestnik.bg нямаме капацитет да следим и коментари на читатели. Обект сме на съдебни претенции заради статии, имали сме по няколко дела с искове за по 50-100 хил. лева. Заради което приемаме дарения за сайта (виж тук повече), чиито единствени приходи са от рекламни банери.