„24 часа” уважи e-vestnik
На 19 октомври т. г. e-vestnik написа „Секс-играчки нахлуват в аптеката и кварталния магазин”. В статията се разглежда явлението как секс-играчки се продават вече дори в супермаркетите.
Съботният брой на „24 часа”, 1 декември, излезе със заглавие на първа страница „Сексът влезе в супера”.
Хубаво е, че и „24 часа” забеляза явлението. Хубаво е, че авторът във вестника има сходни разсъждения с авторката на текста в e-vestnik Светослава Банчева. Например, в e-vestnik пише, че работата вече отива натам, като си купуваш кисело мляко, на рафта отзад да надничат разни сексиграчки. В „24 часа” – „Кутия прясно мляко, хляб и вибриращо силиконово пръстенче…”
Такива сходства на размисли са нещо нормално. Вестниците често развиват едни и същи теми, независимо едни от други. В някои дни „24 часа” и „Труд” са излизали дори с еднакви заглавия, които след първия тираж са променяли, за да не са съвсем еднакви.
Малкият e-vestnik е далеч от мисълта, че големият вестник „24 часа” е преписал от него, както правят вестници като „Шоу”, „Аз жената” и др. Просто сме поласкани, че има цитати от e-vestnik, макар и да не е споменат – коментарите в Интернет за вибриращия пръстен на „Дюрекс” са извадени от нашата статия, а не от форумите.
Личи си, защото сме променили никовете на някои от цитатите, за да не се сърдят форумците, че цитираме техните интимни обяснения другаде из Интернет.
Но докато при нас е например „коментира неизвестен младеж с ник Саурон”, в „24 часа” е: „мрънка участник с прозвището Саурон”. Дет се вика – добре е преразказано, с по-жив език, не можем да се мерим с големите.
Съкратени са само някои мнения, в които потребители казват, че вибриращият пръстен на „Дюрекс” е гола вода. Но, хайде, да не влизаме в подробности, защото в „24 часа” ще се обидят, че ги обвиняваме за скрита реклама и Пи Ар.
А те имат толкова възможности като голям колектив да развиват теми, да пишат репортажи, да правят разследвания. Скромният e-vestnik с удоволствие ще ги подсеща и за други теми.