Владимир Карамазов като лице на модна марка – фотогалерия

Актьорът стана лице на модна марка Andrews/Fashion Studio

Владимир Карамазов като лице на модната марка Andrews/ Fashion Studio. Снимки: Павел Червенков/Andrews/ Fashion Studio

Владимир Карамазов, който беше водещ на втория сезон на “Сървайвър” “Експедиция Робинзон” (интервю с водещия виж тук), изненадващо стана лице на българската модна марка Andrews/Fashion Studio. На представянето на новата й пролетно-лятна колекция мениджърите на марката мотивираха избора си така: „Спряхме избора си на него, защото е интересен, дързък, артистичен и носи в себе си позитивен заряд. Смятаме, че именно той е харизматичният образ, който ни е нужен”. Преди него лица на модната марка бяха световният шампион по спортна гимнастика Йордан Йовчев и световният шампион по плуване Петър Стойчев.
Владимир Карамазов беше избран да води води и третия сезон на „Сървайвър“ – „Империята на маите”.
Той обожава пътешествията, предпочита непопулярните дестинации и до момента е обиколил близо 40 държави в Азия, Европа и Америка. Има опит като тв водещ от първите издания на предаването за пътешественици “Без багаж” по Нова ТВ.

Владимир Карамазов като лице на модната марка Andrews/ Fashion Studio. Снимки: Павел Червенков/Andrews/ Fashion Studio

Владимир Карамазов като лице на модната марка Andrews/ Fashion Studio. Снимки: Павел Червенков/Andrews/ Fashion StudioВладимир Карамазов като лице на модната марка Andrews/ Fashion Studio. Снимки: Павел Червенков/Andrews/ Fashion StudioВладимир Карамазов като лице на модната марка Andrews/ Fashion Studio. Снимки: Павел Червенков/Andrews/ Fashion StudioВладимир Карамазов като лице на модната марка Andrews/ Fashion Studio. Снимки: Павел Червенков/Andrews/ Fashion StudioВладимир Карамазов като лице на модната марка Andrews/ Fashion Studio. Снимки: Павел Червенков/Andrews/ Fashion StudioВладимир Карамазов като лице на модната марка Andrews/ Fashion Studio. Снимки: Павел Червенков/Andrews/ Fashion StudioВладимир Карамазов като лице на модната марка Andrews/ Fashion Studio. Снимки: Павел Червенков/Andrews/ Fashion StudioВладимир Карамазов като лице на модната марка Andrews/ Fashion Studio. Снимки: Павел Червенков/Andrews/ Fashion StudioВладимир Карамазов като лице на модната марка Andrews/ Fashion Studio. Снимки: Павел Червенков/Andrews/ Fashion StudioВладимир Карамазов като лице на модната марка Andrews/ Fashion Studio. Снимки: Павел Червенков/Andrews/ Fashion StudioВладимир Карамазов като лице на модната марка Andrews/ Fashion Studio. Снимки: Павел Червенков/Andrews/ Fashion StudioВладимир Карамазов като лице на модната марка Andrews/ Fashion Studio. Снимки: Павел Червенков/Andrews/ Fashion StudioВладимир Карамазов като лице на модната марка Andrews/ Fashion Studio. Снимки: Павел Червенков/Andrews/ Fashion StudioВладимир Карамазов като лице на модната марка Andrews/ Fashion Studio. Снимки: Павел Червенков/Andrews/ Fashion StudioВладимир Карамазов като лице на модната марка Andrews/ Fashion Studio. Снимки: Павел Червенков/Andrews/ Fashion StudioВладимир Карамазов като лице на модната марка Andrews/ Fashion Studio. Снимки: Павел Червенков/Andrews/ Fashion Studio

Кариерата му на актьор започва през 2001 година, когато веднага след дипломирането си в НАТФИЗ започва работа на щат в трупата на Народния театър “Иван Вазов”. Там е играл Ромео в “Ромео и Жулиета”, Валентино в “Както ви е угодно, или Дванайсета нощ”, Флоризел в “Зимна приказка” и Рос в “Макбет” от У. Шекспир. В момента играе в “Идеалният мъж”, „Отело”, „Крал Лир”, „С любовта шега не бива”, „Празникът на Бахкус”, „Страна на двама господари” и „Хъшове”. През 2003 година ролята на Иван Сенебирски в “Албена” по Йордан Йовков му донесе номинация за “Аскеер” за изгряваща звезда. Играл е и на сцената на Сатиричния театър и Театър 199, където е звездата в “Рибарят и неговата душа” – постановка на Мариус Куркински по Оскар Уайлд. Играе и в българския филм „Ти гониш”.

Арт & Шоу
Коментарите под статиите са спрени от 2014 г., заради противоречиви решения на Европейския съд, който в един случай присъди отговорност за тях на стопаните на сайта, после излезе с противоположно становище. В e-vestnik.bg нямаме капацитет да следим и коментари на читатели. Обект сме на съдебни претенции заради статии, имали сме по няколко дела с искове за по 50-100 хил. лева. Заради което приемаме дарения за сайта (виж тук повече), чиито единствени приходи са от рекламни банери.