Мъжки времена

Румен Белчев

Дойде времето на истинските мъже!

Как се разбира кой е истински мъж ли?

Елементарно – четете „МОНИТОР“ и ще разберете – „Булка отсвири младоженец точно преди сватбата – не знаел таблицата за умножение“!

Младоженката се усъмнила в образованието на кандидат-съпруга си и го помолила да умножи по две числата от 1 до 9. И когато нещастникът се затруднил, направо му показала вратата. Дори върнала подаръците!

У нас доказването на мъжествеността е по-лесно – то минава парламентарен контрол. Кой знае защо другите вестници не обърнаха внимание на едно откровение на бизнесмена, обвиняван пред комисията на Мая Манолова, че се ползвал със специалната протекция на премиера. Добре, че е „ДУМА“, за да го защити – човекът си казва в прав текст: „С Борисов имаме чисто мъжки отношения, нищо сексуално“…

Хвала на такива бизнесмени! За такива плаче майка България!

„ТРУД“ също внимателно анализира скандалните твърдения пред комисията – цитирайки безименни депутати, наблюдаващи изслушването: „Според повечето от тях изключително странно звучат оплакванията и обвиненията на Илчовски, при положение, че в тази определена от него като убийствена за бизнеса политическа среда той е успял да натрупа богатство по негови думи от 15 милиона лева“.

Дотук – както и да е, може и да са прави, макар че следващото изречение малко утрепва внушението: „За 15 милиона съм готов веднага да ме намачкат и мене“ – затвори темата случаен гражданин, дочул разправията в залата“.

Случайният гражданин е пропуснал да уточни, че е готов да го намачкат с двеста, но, предполагам, това се подразбира от самосебе си.

Но – дотук с клюките, дайте да погледнем положителните новини – от „МАРИЦА“ ще научим „Как бедният данъкоплатец направи данъчните щастливи“!

Елементарно – като си плаща данъка общ доход върху благосклонно повишените държавни заплати! Всъщност, той дори не го и плаща – направо си му го удържат, включително върху хилядата лева, давани на докторите, рискуващи живота си в ковид отделенията. Така „постъпленията в НАП към 28 април 2021 година са с над 914 млн. лв. повече спрямо същия период на миналата година“.

Оптимистичните новини продължават и в „24 ЧАСА“ – „Инфлацията се крие до есента, засега има усещане за по-високи цени“. Усещането, както се оказва, е лъжовно – нищо, че хлябът, горивата и разни други неща са поскъпнали, това се компенсира с цените на зеленчуците!

Трябва да вярваме на статистиката, а не на касовите бонове!

„МАРИЦА“ ни разяснява парадокса по също толкова парадоксален начин – след констатацията, че „Строителните материали и много суровини поскъпнаха с близо 40 на сто за последното шестмесечие“, ни успокоява, че това в скоро време няма да се отрази върху цените на имотите. Онагледява се с прост пример – „Ако в ресторант шопската салата струва пет лева, в цената є е калкулиран и килограм домати от 4 лева през зимата и от 3 лева през лятото“.

За ракията към салатата не се споменава нищо – а това би ни улеснило още повече да разберем простичкия пример с миналогодишните домати.

Но ние сме истински мъже и горди българи – знаем и две, и двеста!

Както неизвестния патриот, защитил паркираната на недотам безплатно място собствена кола – „БЪЛГАРИЯ ДНЕС“ популяризира новия подход към безмилостните скобаджии: „Вуду заклинания срещу скоби – новият начин за борба срещу скобите в София“. Не, човекът не боде с игли кукла, изобразяваща шефа на „Паркинги и гаражи“, засега само е сложил предупредителна бележка: „Ако не ви е грях, сложете ми скоба“.

Има и кръстче – за да стане още по-съвестно на скобаджиите.

Е, дано, ама надали…

От Разпечатосване

Мнения & Ко
Коментарите под статиите са спрени от 2014 г., заради противоречиви решения на Европейския съд, който в един случай присъди отговорност за тях на стопаните на сайта, после излезе с противоположно становище. В e-vestnik.bg нямаме капацитет да следим и коментари на читатели. Обект сме на съдебни претенции заради статии, имали сме по няколко дела с искове за по 50-100 хил. лева. Заради което приемаме дарения за сайта (виж тук повече), чиито единствени приходи са от рекламни банери.