Борисов карал незаконна джипка. НСО криминална организация ли е?

Премиерът освен това обикаля страната без гражданска и без винетка

Джипката, с която Борисов обикаляше като премиер, е показвана стотици пъти по телевизиите. Оказва се, че същият регистрационен номер е слаган и на други коли (виж другата снимка). Също така джипката няма гражданска отговорност, няма винетка. Снимка: от видеорепортаж

В социалните мрежи се появиха снимки на прочутата джипка, с която Борисов обикаляше страната, плюс други снимки на коли на НСО, които са със същия регистрационен номер. Вижда се черно ауди, снимано с бившия премиер, на което номерът е същия като на джипката.

Защо различни коли от кортежа на премиера са с един и същ номер? Няма такова положение в закона и в наредбите, един номер да се слага на две различни коли. Ако се съди по снимките, правени по различно време, най-вероятно НСО мести номера от джипката на аудито и обратно. Ще има възможност по снимки и видеозаписи да се провери и за други коли назад във времето.

НСО не е над закона и това е драстично нарушение. Смяната на номерата е криминално деяние, такива неща правят престъпници.

Каква е обаче целта на НСО? Няма закон или наредба, което да позволява на НСО да си разменя номерата на колите като по криминалните филми. Решението е на някой началник, който се мисли, че е над всичко. И НСО го прави демонстративно – доколкото тези коли бяха постоянно снимани при обиколките на Борисов.

Никакви съображения за сигурност не оправдават такова деяние. Това с нищо не може да предпази премиера, ако го возиш в ауди или джипка с един и същи номер.

Дойдоха времена, в които интернет позволява да се правят проверки от всеки гражданин и да се сравнява. Бдителни читатели веднага провериха номера на колата на бившия премиер и установиха още, че тази кола няма нито застраховка гражданска отговорност, нито винетка. Такава проверка правиха читатели още миналата година през лятото. Тогава НСО излезе със съобщение до медиите, че всички нейни коли са с платена застраховка „Гражданска отговорност”. Но и в момента този регистрационен номер от снимките е без винетка и без платена застраховка „Гражданска отговорност“. За винекта за колите на МВР и НСО в закона има изключение. Но за гражданска няма.

Регистрационният номер на джипката, с която премиерът обикаляше страната, е сложен на това ауди от кортежа на премиера. Снимка: от видеорепортаж

Няма изключение и за „Гражданска отговорност“, платена накуп за всички коли. Справка при застрахователите показва, че има практика фирми да плащат накуп за десетки автомобили, но за всеки се издава отделна полица по регистрационен номер. По закон автомобил не може да се движи по пътищата без „Гражданска отговорност“. Този от снимките няма издадена полица и се движи в нарушение на закона. С него Борисов обикаляше от началото на годината до изборите. С него се снима и в нощта след изборите от резиденцията си.

И в момента този регистрационен номер няма платена гражданска, тоест така се е движил от началото на годината с бившия премиер Борисов на кормилото.

Пред тази практика излежда дреболия, че НСО оставя премиер да шофира сам, което е нарушение на правилата на службата.

НСО може да се оправдае, че джипката не е на службата. Този модел тойота е от онези, купени преди няколко години прескъпо с нарушение на правилата за обществени поръчки за Агенция на горите. Тогава премиерът слънце си поиска една, нали той решаваше всичко сам. Работата е, че ако джипката не е на НСО, тогава пък има други нарушения. Как е възможно НСО да разменя номера на различни марки коли, които са на НСО или на друго ведомство? И как така ще охраняват министър-председател с кортеж, а го оставят да кара кола, която не е на службата?

Излиза, че бившият премиер Борисов е карал пред очите на цяла България в нарушение на законите. Заради него НСО върши криминални деяния.

В тази служба трябва да има оставки и разследване за престъпления.

България
Коментарите под статиите са спрени от 2014 г., заради противоречиви решения на Европейския съд, който в един случай присъди отговорност за тях на стопаните на сайта, после излезе с противоположно становище. В e-vestnik.bg нямаме капацитет да следим и коментари на читатели. Обект сме на съдебни претенции заради статии, имали сме по няколко дела с искове за по 50-100 хил. лева. Заради което приемаме дарения за сайта (виж тук повече), чиито единствени приходи са от рекламни банери.