Кое най-лови око на автосалона в София? – фотогалерия


Синя „Мазда“ или момиче в червена блуза – кое е по-красиво. Най-хубавите модели на автосалона в София тази година се оказват момичетата, които представят колите. Снимки: Иван Бакалов

17 автомобилни марки по-малко участват тази година на автосалона в София, но там има какво да оплакне окото. От изложението отсъстват „Ауди“, БМВ, „Волво“, „Фолксваген“, „Форд“, „Хюндай“ и др. Цената на билетите е намалена от 8 на 6 лв., а в последния ден на изложението (21 юни) ще бъдат пуснати и семейни пропуски, с които срещу шест лева ще влиза цялото семейство независимо от броя на децата. Най-голямо внимание обаче заслужават не новите модели (на автосалона има 27 премиери) и общо 160-те експоната, а момичетата,

които представят колите…

Най-красивите модели

По традиция на софийския автосалон всяка фирма избира момичета, които да представят моделите, като костюмите им са съчетани със стила на марката и цветовете на експонатите. Снимка: Иван Бакалов

По традиция на софийския автосалон всяка фирма избира момичета, които да представят моделите, като костюмите им са съчетани със стила на марката и цветовете на експонатите. Снимка: Иван БакаловСнимка: Иван БакаловСнимка: Иван БакаловСнимка: Иван БакаловСиня "Мазда" или момиче в червена блуза - кое е по-красиво. Най-хубавите модели на автосалона в София тази година се оказват момичетата, които представят колите. Снимки: Иван БакаловСнимки: Иван БакаловЧервената "Алфа Ромео" отива на всяко момиче. Снимки: Иван БакаловСнимки: Иван БакаловМомичетата, които показват джиповете "Рекстън" и моделите на "Брабюс" по традиция са облечени в сребристи рокли. Снимки: Иван БакаловЧервената "Алфа Ромео" отива на всяко момиче. Снимки: Иван БакаловСнимки: Иван БакаловСнимки: Иван БакаловМомичетата на "Тойота" са с оригинални одежди с емблемата на фирмата. Снимки: Иван БакаловСнимки: Иван БакаловСнимки: Иван БакаловСнимки: Иван БакаловСнимки: Иван БакаловСнимки: Иван БакаловДве от момичетата, които представят "Опел Инсиния" - кола на годината 2009. Снимки: Иван БакаловДве от момичетата, които представят "Опел Инсиния" - кола на годината 2009. Снимки: Иван БакаловДве от момичетата, които представят "Опел Инсиния" - кола на годината 2009. Снимки: Иван Бакалов

И някои чудовища…

"Ферари F430 Скудерия". Снимки: Иван Бакалов

"Ферари F430 Скудерия". Снимки: Иван БакаловЕмблемата на "Порше 911 GT2". Снимки: Иван Бакалов"Шевролет Корвет Z06", 512 к. с., 6997 куб. см, V8, максимална скорост 320 км/ч, ускорение от 0 до 100 км/ч - 3,9 сек., разход, комбиниран - 12,4 л/100 км. Цена в България - 190 000 лв. с ДДС. Снимки: Иван Бакалов"Мицубиши Паджеро". Снимки: Иван БакаловНовият "Хамър". Снимки: Иван БакаловТунингован мерцедес - "Карлсон Айгнър СК65 О руж" - 705 к. с., 5980 куб. см., V12, 320 км/ч максимална скорост, ускорение от 0 до 100 - 3,9 сек, разход 18 л/100 км. В света има само 10 такива коли. Две от тях са у шейха на Кувейт и у украински олигарх. Снимки: Иван Бакалов"Кадилак Ескалейд". Снимки: Иван Бакалов"Ламборгини Гаярдо Суперлегера Неро". Снимки: Иван Бакалов"Порше 911 GT2". Снимки: Иван БакаловДжантата на ламборгинито. Снимки: Иван Бакалов Емблемата на "Ламборгини". Снимки: Иван БакаловДжантата на "Ферари F430 Скудерия". Снимки: Иван БакаловЕмблемата на "Ферари". Снимки: Иван БакаловБританската легенда "Морган Плъс 4" - производство на семейна фирма, която навърши 100 г. тази година. 145 к. с., 1999 куб. см., 4 цилиндра, 192 км/ч максимална скорост, разход 7,3 л на 100 км., ускорение от 0 до 100 км/ч - 7,5 сек. Снимки: Иван Бакалов"Морган Плъс 4". Снимки: Иван Бакалов"Морган Плъс 4". Снимки: Иван Бакалов"Морган Плъс 4". Снимки: Иван Бакалов"Морган Плъс 4". Снимки: Иван Бакалов

Виж тук моделите от Автосалон ’07 – Коли, мацки и „Ролс Ройс“

България
Коментарите под статиите са спрени от 2014 г., заради противоречиви решения на Европейския съд, който в един случай присъди отговорност за тях на стопаните на сайта, после излезе с противоположно становище. В e-vestnik.bg нямаме капацитет да следим и коментари на читатели. Обект сме на съдебни претенции заради статии, имали сме по няколко дела с искове за по 50-100 хил. лева. Заради което приемаме дарения за сайта (виж тук повече), чиито единствени приходи са от рекламни банери.