На купон или в затвора – първата интерактивна реклама в YouTube + видео
Интерактивна реклама, която представлява куест от първо лице, се появи в YouTube. Всеки посетител може сам да избере развитието на събитията в поредица видеоклипове и да стигне до купон или до… затвора.
Лондонската полиция започна интернет-кампанията Drop The Weapons (Хвърли оръжието), с която се опитва да убеди младежите в Лондон да не носят със себе си на улицата никакво оръжие. Защото това никога не завършва добре. Интерактивната кампания, се състои от няколко филмчета, свързани помежду си, и предлага на аудиторията да избира самостоятелно действията на героя, през чиито очи се наблюдава случващото се.
Началният клип на кампанията „Избери друг край“
Зрителят е въвлечен в тази игра с последствия от първия клип, където трябва да се направи първият избор: да вземеш или да не вземеш кухненски нож със себе си на улицата, къдетоприятелите викат героя. И това не е единственият път, когато се налага да се избира в полза на оръжието или против него, защото ситуацията в нетуристическите квартали на Лондон е такава, че младежите по улиците имат твърде много оръжия, как хладни, така и огнестрелни. Затова властите на града провеждат кампании с призиви за отказване от хладно оръжие вече трета година: „Носите нож и ставате за смях“, „Носите нож, и престъпникът по-лесно ви намушква“, „Носите нож и винаги има последствия“.
Всеки вариант в кампанията за тази година представлява цяла история, но вариантът с ножа винаги свършва зле. Слоганът на кампанията е „Избери друг край“.