На купон или в затвора – първата интерактивна реклама в YouTube + видео

Интерактивна реклама, която представлява куест от първо лице, се появи в YouTube. Всеки посетител може сам да избере развитието на събитията в поредица видеоклипове и да стигне до купон или до… затвора.

Лондонската полиция започна интернет-кампанията Drop The Weapons (Хвърли оръжието), с която се опитва да убеди младежите в Лондон да не носят със себе си на улицата никакво оръжие. Защото това никога не завършва добре. Интерактивната кампания, се състои от няколко филмчета, свързани помежду си, и предлага на аудиторията да избира самостоятелно действията на героя, през чиито очи се наблюдава случващото се.

Началният клип на кампанията „Избери друг край“

Зрителят е въвлечен в тази игра с последствия от първия клип, където трябва да се направи първият избор: да вземеш или да не вземеш кухненски нож със себе си на улицата, къдетоприятелите викат героя. И това не е единственият път, когато се налага да се избира в полза на оръжието или против него, защото ситуацията в нетуристическите квартали на Лондон е такава, че младежите по улиците имат твърде много оръжия, как хладни, така и огнестрелни. Затова властите на града провеждат кампании с призиви за отказване от хладно оръжие вече трета година: „Носите нож и ставате за смях“, „Носите нож, и престъпникът по-лесно ви намушква“, „Носите нож и винаги има последствия“.

Всеки вариант в кампанията за тази година представлява цяла история, но вариантът с ножа винаги свършва зле. Слоганът на кампанията е „Избери друг край“.

Арт & Шоу
Коментарите под статиите са спрени от 2014 г., заради противоречиви решения на Европейския съд, който в един случай присъди отговорност за тях на стопаните на сайта, после излезе с противоположно становище. В e-vestnik.bg нямаме капацитет да следим и коментари на читатели. Обект сме на съдебни претенции заради статии, имали сме по няколко дела с искове за по 50-100 хил. лева. Заради което приемаме дарения за сайта (виж тук повече), чиито единствени приходи са от рекламни банери.