М-Тел – нова платформа или тотален срив на системата?

Из пощата на e-vestnik

Уважаема редакция,

Вече повече от седмица ходя по мъките благодарение на мобилния оператор М-Тел, а като гледам какво става по магазините, в такова положение са още хиляди потребители. Преди десетина дни изгубихме единия си телефон.  Както му е редът, се обадих и блокирах сим-картата. После отидох в един магазин на М-Тел да си извадя дубликат и да купя нов телефон. Тук започнаха странните събития.

Служителите опитаха да направят нещо, проведоха множество разговори по телефона (повечето пъти никой не им вдигаше в централата). Накрая ми казаха, че в момента имало малък проблем и трябвало да дойда по-късно. Тогава поисках да си взема телефон с натрупаните хиляди точки като лоялен клиент. Казаха, че в момента не могат да се използват и точките. Понеже спешно ми трябва телефон, поисках да си купя апарат с предплатена карта. Е, в момента не можело да се плаща и с дебитни и кредитни карти. Само в брой.

Както и да е, на другия ден отидох в друг магазин на М-Тел. Там сценката се повтори точка по точка. Минавали на нова клиентска платформа, имало временни затруднения, да дойда малко по-късно. Дойдох по-късно. Пак същото. В следващите дни посетих още центрове на М-Тел. И познайте какво. Пак имаше малък временен проблем. И така навсякъде.

Междувременно започнах да получавам есемеси, че имам неплатени сметки и телефонът ми ще бъде спрян. След няколко разговора с оператори на телефона за клиенти (след 5-10 минути слушане на музичка) се оказа, че в първия магазин са ми пуснали фактура за 6 лева, въпреки че не ми направиха сим-карта, и сега тя се води неплатена.

В крайна сметка се принудих да отида да я платя, но пак не ми свършиха друга работа. След 7-8 посещения в магазините на М-Тел нямам нито телефон, нито сим-карта и не знам какво става. Чак в последния магазин явно изтощената от разправии управителка призна, че проблемът е глобален и дори и те не знаят кога ще бъде отстранен.

Искам да попитам защо тази голяма фирма, на която съм лоялен клиент от много години, разиграва потребителите и ги кара да обикалят от магазин на магазин, а своите служители принуждава да лъжат на дребно, вместо да обяви, че има някакви проблеми и да спести на всички време и нерви. И най-лошото, подозирам, че ако тръгна да сменям оператора, ще кажат, че и за това има малък проблем.

Б.р. – заглавието е на редакцията, данните на читателя се пазят в редакцията. Няма официални изявления на М-Тел за проблеми в системата им. На фирмения сайт се съобщава, че се въвежда „нова клиентска платформа, чрез която ще подобри още повече качеството на обслужване за своите клиенти и ще може да отговори на техните индивидуални очаквания и потребности“. Уточнява се единствено, че е възможно „смяната на системата да доведе до временни неудобства за някои от клиентите“.

Виж продължение по темата – Какво става в М-тел? Ще има ли компенсации за неуредиците?

България
Коментарите под статиите са спрени от 2014 г., заради противоречиви решения на Европейския съд, който в един случай присъди отговорност за тях на стопаните на сайта, после излезе с противоположно становище. В e-vestnik.bg нямаме капацитет да следим и коментари на читатели. Обект сме на съдебни претенции заради статии, имали сме по няколко дела с искове за по 50-100 хил. лева. Заради което приемаме дарения за сайта (виж тук повече), чиито единствени приходи са от рекламни банери.