Рекламата в България за 2006 г. – 183 млн. евро. Как си делят баницата

В Интернет се е увеличила с 88% за 1 г., в телевизиите - с 37%

183 милиона евро са нетните приходи от рекламния пазар в България за 2006 година. Тази равносметка направи председателят на Асоциацията на рекламните агенции (АРА) Красимир Гергов. В понеделник (16 април) сутринта той събра в НДК български и чужди рекламисти на XI рекламен форум. Гергов откри сбирката с обявяването на данните за 2006 година, уточнявайки, че информацията е от „лични източници“. Приблизително 38% е повишаването на обема на рекламата за 2006 година, в сравнение с 2005 г. 183-те милиона евро обаче са разпределени наполовина в полза на телевизиите. Там са били съсредоточени 91 млн евро. В сравнение с 2005 г. повишаването…

още »

Рокери бият сираци … на мач в дома в Доганово

Мотористите-бираджии радват хлапетата с по едно кръгче и скара на открито

Колоната от мотористи се отправя към Доганово.
Снимки: авторката

В американските екшъни рокерите пият, бият и трошат заведения. В телевизионните реклами крадат чантите на безпомощни старици. В българската действителност мотористите събират пари за деца сираци, маскират се като Дядо Коледа и играят футбол в отбор „Черешка”. В събота, в десет сутринта, касиерките от бензиностанция “ОМВ” в столичния квартал “Горубляне” си шушукат – „тия с моторите” отново са се събрали. Кожените им дрехи и ръкавици предизвикват любопитството на клиентите, които едва ли подозират накъде ще пътуват те. Точно след половин час колона от повече от 30 мотора се насочва към село Доганово. Там ги очакват децата от местния Дом за…

още »