Рекламата в България за 2006 г. – 183 млн. евро. Как си делят баницата
В Интернет се е увеличила с 88% за 1 г., в телевизиите - с 37%
183 милиона евро са нетните приходи от рекламния пазар в България за 2006 година. Тази равносметка направи председателят на Асоциацията на рекламните агенции (АРА) Красимир Гергов. В понеделник (16 април) сутринта той събра в НДК български и чужди рекламисти на XI рекламен форум. Гергов откри сбирката с обявяването на данните за 2006 година, уточнявайки, че информацията е от „лични източници“. Приблизително 38% е повишаването на обема на рекламата за 2006 година, в сравнение с 2005 г. 183-те милиона евро обаче са разпределени наполовина в полза на телевизиите. Там са били съсредоточени 91 млн евро. В сравнение с 2005 г. повишаването…