Препятствия пред възхода на електрическите тротинетки

Различни модели електрически тротинетки. Снимка: видео кадър


Пазарът на електрически тротинетки преживява „бум“ през последните две години, но компаниите оператори далеч не са сигурни, че са намерили дългосрочна ниша в сектора на градското придвижване. Участниците на този пазар, които се присъединяват към първата компания в сектора – американската фирма Bird, заработила през 2017 година – трябва на първо място да гарантират оцеляването си, тъй като се сблъскват с болезнения въпрос за продължителността на живота на тротинетките, които се произвеждат предимно в Китай. Експоненциален растеж Сред най-познатите компании, които се присъединиха към партито на две колела, са американската компания Lime, мексиканската Grow Mobility и германската Flash, набрали финансиране…

още »

50 години по-късно. Луната все още е страхотна за бизнес

„Лунна“ реклама на бира

Петдесет години, след като човек за първи път стъпва на Луната, компаниите все още се опитват да изкарат пари от това събитие. Вниманието на стотици милиони хора бе приковано, когато Аполо 11 кацна на Луната на 20 юли 1969 година. Естествено, маркетинговите специалисти сграбчиха този шанс, за да продават продуктите си – от коли и телевизори до зърнени храни и обвитата в мрак навремето енергийна напитка Tang. Тази година те отново са на тази вълна, тъй като се навършват 50 години от гигантския скок на човечеството. Срещу космическата цена от 34 600 долара е пусната лимитирана серия на Omega Speedmaster,…

още »