Защитата на данните става маркетингов аргумент

Каквото става във вашия iPhone, си остава във вашия iPhone. Реклама на Apple

„Каквото става във вашия iPhone, си остава във вашия iPhone“: Apple, който не присъства на тазгодишното изложение за потребителска електроника в Лас Вегас, голямата годишна среща на технологичните компании, има огромен билборд в града, с който се рекламира като защитник на личните данни. На изложението Consumer Electronics Show (CES), което отвори врати официално във вторник, темата за сигурността не е нещо ново. Само че разкритията около непрозрачното управление на личните данни и за умни колонки, които записват всичките разговори, й придадоха ново измерение. И я превърнаха в чувствителна тема, която отсега нататък не може да бъде избегната. За редица компании…

още »

Прехвърлихме ли пика в търсенето на смартфони?

Прототип на сгъваем смартфон FlexPai. Снимка: фирмен сайт

Зад смущаващата новина за слабите продажби на iPhone се крие една по-отрезвяваща истина: технологичният сектор достигна пика на смартфоните – границата, при която всеки, който може да си позволи устройството, вече го има и няма такива нововъведения, които да са достатъчно решаващи, че да карат собствениците да заменят апаратите си с по-нови, както са правели преди.Някои производители вдигнаха цените, за да запазят печалбата. Отслабването на търсенето при Apple обаче разкрива ограниченията на една такава стратегия. Компанията съобщи, че търсенето на смартфоните iPhone се понижава и приходите за последното тримесечие на 2018 година ще спаднат доста под прогнозите, като това намаление…

още »